Marina Raphael Handbags

1.jpg

Η Ελβετο-αυστριακής καταγωγής Marina Raphael, σχεδιάζει luxury handbags τις οποίες εμπιστεύεται για την κατασκευή τους έμπειρους τεχνίτες στην Φλωρεντία και προσθέτει πινελιές λάμψης με την έμπνευση που αντλεί από την οικογενειακή επιχείρηση Swarovski.

Luxury handbags, που παντρεύουν το πρακτικό με την αισθητική


BYO: Λίγα λόγια για το brand!

MARINA: Πρόκειται για ένα luxury handbag brand που απευθύνεται σε ένα μοντέρνο χαρακτήρα που χαράζει το δικό του δρόμο ανεξάρτητα από trends και διακρίνεται από έναν αέρα λάμψης και αυτοπεποίθησης που παραμένει αναλλοίωτος μέσα στο χρόνο. Οι τσάντες μας φτιάχνονται από υλικά υψίστης ποιότητας που παράγονται και επεξεργάζονται πάντα με τις πιο βιώσιμες μεθόδους. Την κατασκευή έχουμε εμπιστευτεί σε έμπειρους τεχνίτες και τοπικά εργαστήρια της Φλωρεντίας που κρατάνε ζωντανή την παράδοση της επεξεργασίας δέρματος. Έτσι επιτυγχάνεται το αποτέλεσμα ενός σύγχρονου αλλά και κλασικού accessory που συνδυάζει μια κατά βάση ανεπιτήδευτη και διακριτική αισθητική με την πρακτικότητα που χρήζει σε μια τσάντα.

BYO: Πώς αποφασίσατε να δημιουργήστε την μάρκα?

MARINA: Το brand Marina Raphael είναι κάτι που δεν είχα στα σχέδια να κάνω από την αρχή αλλά πλέον, κοιτώντας πίσω, θεωρώ πως είναι από τις καλύτερες αποφάσεις που έχω πάρει. Πάντα ήθελα να ασχολούμαι με κάτι δημιουργικό αλλά και κάτι που να μου προσφέρει μια δόση αδρεναλίνης. Η πρώτη μου ενασχόληση εξάλλου ήταν με τη διοργάνωση events. Η προσπάθειά να ανοίξεις μια εταιρεία και να ξεπεράσεις κάθε τυχόν εμπόδιο μαζί με την ευκαιρία να σχεδιάσεις δικά σου κομμάτια συνοδεύοντάς τα σε όλο το ταξίδι της υλοποίησής τους, από σκίτσο μέχρι τη συσκευασια, είναι μια περιπέτεια που νιώθω πολύ τυχερή να βιώνω κάθε μέρα. Μια ακόμα πτυχή που με προσέλκυσε στη δημιουργία του δικού μου luxury handbag brand, πέρα από την αγάπη μου για τη μόδα, είναι το γόητρο ενός κλασικού δημιουργήματος που μπορεί να αντέξει στο χρόνο και κατ’ επέκταση η δυνατότητα να ενδυναμώσει με αυτό τον τρόπο και να τονώσει την κάθε γυναίκα συμπληρώνοντας το λουκ της.

BYO: Πώς θα χαρακτηρίζατε το στυλ που έχουν οι δημιουργίες σας?

MARINA: Είναι ένα αμάλγαμα μοντέρνου και κλασικού. Είναι, ως επί το πλείστον, πιο λιτά και πρακτικά σχέδια με πινελιές λάμψης και φαντασίας, όπως είναι η προσθήκη κρυστάλλων που χρησιμοποιώ για να τιμήσω την Ελβετοαυστριακή καταγωγή μου και την έμπνευση που αντλώ από την οικογενειακή επιχείρηση Swarovski. Το βασικό συστατικό για επιτευχθούν όλα αυτά είναι η ποιότητα που δουλεύουμε πολύ να διασφαλίσουμε κυρίως μέσω της συνεργασία μας με έμπειρους και επιδέξιους τεχνίτες από την Φλωρεντία.

BYO: Υπάρχει κάποιος άλλος σχεδιαστής τον οποίο να έχετε σαν πρότυπο ή να σας έχει επηρεάσει?

MARINA: Φυσικά και υπάρχουν πολλοί σχεδιαστές που πάντα παρακολουθούσα καθώς με ενέπνεαν και αναζωπύρωναν συνεχώς την αγάπη μου για τη μόδα. Μεγάλη έμπνευση αντλώ, επίσης, και από συναδέλφους με τους οποίους έχω την τιμή να συνεργαστώ όπως η Evangelie Smyrniotaki. Είμαι πλήρως συνεπαρμένη από κάθε νέο της πρότζεκτ. Πηγή έμπνευσης αποτελούν ακόμα και άλλα άτομα στο χώρο της μόδας με τα οποία είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ, όπως η Giovanna Engelbert. Το αστείρευτο όραμά της καθώς και η ζωηρή και συνάμα κομψή αίσθηση του στυλ που διαθέτει είναι κάτι που πάντα με γεμίζει χαρά και διάθεση να δημιουργήσω κάτι καινούριο. Σίγουρα νιώθω μια σύνδεση μεταξύ μας ενώ παράλληλα διακρίνω μια μοναδική και πρωτότυπη προσέγγιση με την οποία όλες αφήνουμε το αποτύπωμά μας.


2.jpg

BYO: Ποιο είναι το κοινό σας?

MARINA: Η Evangelie καθώς και η Giovanna είναι αρκετά μοναδικές και πρωτότυπες προσωπικότητες του χώρου της μόδας. Νομίζω ότι μας διακρίνει όλες η αφοσίωση που έχουμε στο έργο μας και η δέσμευση στο να είμαστε ειλικρινείς και αυθεντικές.

Το κοινό μας είναι αρκετά ευρύ. Νομίζω πως και οι τρεις μας απευθυνόμαστε σε άτομα που ξέρουν τον εαυτό τους και τολμούν να εκφραστούν και να απελευθερωθούν μέσα από το στυλ και την αισθητική τους.

BYO: Τι πιστεύετε ότι ζητάει το ελληνικό κοινό από ένα νέο (young) brand?

MARINA: Νομίζω πως για να εδραιωθείς σε κάθε αγορά γεμάτη ανταγωνισμό και πολλά διεθνή και αναγνωρισμένα ονόματα πρέπει να μπορείς να αφουγκράζεσαι τις αλλαγές των καιρών και τις νέες ανάγκες που προκύπτουν. Πάντα χρειάζεται μια ισορροπία μεταξύ μιας πρωτοπόρας και μοναδικής αισθητικής και καλής, αξιόπιστης ποιότητας. Πέρα από αυτό, ως προς τις αλλαγές που ανέφερα πριν, είναι πλέον ξεκάθαρο το χρέος όλων μας απέναντι στον πλανήτη καθώς και σε όλα τα ανθρώπινα ζητήματα που έχουν αξία. Η ανάγκη για προσοχή και αναγνώριση ευθυνών δεν είναι καινούρια αλλά παίζει πλέον το ρόλο που της αρμόζει και νομίζω ότι ο κόσμος πολύ σωστά περιμένει έμπρακτα μια αντίστοιχη δέσμευση. Είναι πολύ σημαντικές για μένα όλες οι προσπάθειες που κάνουμε για να εξασφαλίσουμε τη βιωσιμότητα του brand γνωρίζοντας βέβαια ότι είναι ένας στόχος που πάντα θα χρειάζεται δουλειά και αφοσίωση από όλους μας.

BYO: Σε συνέχεια της προηγούμενης ερώτησης: μπορεί να είναι νέα σε ηλικία η μάρκα, αλλά συγχρόνως έχει κλασικό στυλ. Συνδυάζονται αυτά τα δύο?

MARINA: Το κλασικό είναι, κατά κάποιον τρόπο, πάντα σύγχρονο εφόσον είναι διαχρονικό. Νομίζω πως ο λόγος που κάποιο στυλ καταφέρνει να θεωρείται κλασικό είναι επειδή παντρεύει με σωστό τρόπο το πρακτικό με την αισθητική. Και αυτή η ισορροπία μπορεί να είναι στόχος για κάθε brand, άσχετα από το το πόσο νέο είναι.

BYO: Τι έχει αγαπήσει το κοινό σας, σε τι σας έχει ξεχωρίσει?

MARINA: Οι αντιδράσεις που έχω λάβει τα δύο χρόνια που είμαστε στην αγορά μου έχουν δείξει πως αρέσει στον κόσμο η προσέγγισή μας στις πιο μικρές τσάντες. Έγκειται σε περιστάσεις όπως έξοδοι με φίλους στις οποίες αρμόζει μια luxury τσάντα και ένα statement piece που χωράει όμως μονάχα τα απαραίτητα.


3.jpg

BYO: Σε ποιες άλλες χώρες μπορεί να βρει ανταπόκριση το brand σας?

Γενικά, στοχεύουμε στην παγκόσμια αγορά και έχουμε καταφέρει να συνεργαστούμε με καταστήματα σε όλο τον κόσμο όπως Harrods, Ηνωμένο Βασίλειο, Moda Operandi, ΗΠΑ, LuisaViaRoma, Ιταλία, The Ritz, Γαλλία κλπ. Συνεχίζουμε να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας και με διάφορες συνεργασίες όπως μεταξύ άλλων και με τη Swarovski για την οποία ανυπομονώ να μοιραστώ περισσότερα.

BYO: Τι περιμένουμε από την μάρκα τη νέα σεζόν?

Η νέα μας σεζόν εστιάζει περισσότερο σε πιο μικρά μεγέθη που έχουν βρει τη μεγαλύτερη αποδοχή από τους πελάτες μας. Ο στόχος μας για αυτή τη συλλογή είναι να εξερευνήσουμε μια νέα εκδοχή της καλοκαιρινής διάθεσης με παραλλαγές υλικών με τα οποία έχουμε μια οικειότητα, όπως ο καμβάς, το δέρμα και το raffia, καθώς και νέες προσθήκες όπως printed leather ή και denim.

BYO: Πού βασίζεται η νέα σας καμπάνια?

Η βάση της είναι η αλληγορική σύνδεση των υλικών που χρησιμοποιούνται με το νομαδικό πνεύμα των καλοκαιρινών διακοπών που λείπει πλέον σε όλους μας και που όλοι νοσταλγούμε.

BYO: Πού μπορεί κανείς να σας βρει?

Στην ιστοσελίδα μας, www.marinaraphael.com και το instagram μας @marinaraphaelofficial καθώς και διάφορα φυσικά και διαδικτυακά καταστήματα ανά τον κόσμο όπως The Conservatory, Love the Look, Moda Operandi, LuisaViaRoma, Fashionkind.



Delwin Kamara. Φωτογράφος

Delwin Kamara. Φωτογράφος

Nidodileda. Designer

Nidodileda. Designer